Skip to content
20 augusti, 2010 / Andreas

Intervjuerna med skäggianerna i Skäggtoppen – del 3 Andreas Wendén


Onsdag: Del 1 – Fredrik Wass aka Bison blog
Torsdag: Del 2 – Roman Pixell aka SSWC-Jesus
Fredag: Del 3 – Andreas Wendén aka Popjuristen
Lördag: Del 4 – Magnus Thure Nilsson, Lars Lyberg och Fredrik Edling aka Bröderna Skägg
Söndag: Del 5 – Den store Emil Björklund aka Årets Beppe Wolgers-stipendiat/SSWC 2010:s bästa skägg

Nu ska inte jag bli långrandig, här kommer tredje intervjun med Skäggtoppen, nu ska vi snacka med Popjuristen aka Andreas Wendén.

Kommentar överflödig

Hur känner du att ditt skägg hör till ett av SSWC 2010:s finest?
Jag har ju hamnat på din lista så något bra måste det vara med min ansiktsbehåring. Om du menar hur jag känner med listplaceringen så är det självklart en stor ära.

Vad tycker du om skägg?
Gillar skägg. Det är en bra och manlig accessoar.

Hur länge har du haft skägg?
På bilden hade jag inte rakat mig på morgonen. Nej men allvarligt sedan 2004.

Varför har du skägg?
Kraftig skäggväxt.

Vem har världens coolaste skägg?
http://www.zachgalifianakis.com/

Något annat du vill tillägga?

Glöm inte att flattra om du tyckte om inlägget. ;-)

Flattr this

Kommentera

