Skip to content
31 oktober, 2010 / Andreas

Årets snyggaste t-shirt


Rockig t-shirt med Fredrik Jonsson

För att hedra Fredrik Jonsson som släppt, höstens i mitt tycke bästa skiva, Sånger från lämnade länder ska jag och en vän trycka upp t-shirts till alla fans. Om du inte lyssnat på Fredrik Jonsson så är det hög tid nu, skön musik med inspiration av Lundell, Springsteen och Winnerbäck men med en egen stil. Alla Jonssons album finns på Spotify om du inte vill chansa på en skiva.


Avskalad version av grymma Varandras vackra vägar.

Årets snyggaste t-shirt? frågar du dig kanske, ja, släpper man en så bra skiva så måste man ha en t-shirt som är i samma klass. Som du ser så är t-shirten svart och trycket är vitt screentryck av väldigt hög kvalitet, mina tidigare tröjor med samma märke och tryckmetod har hållt i flera år.

Tröjan kostar 150 kronor + frakt, billigt skulle jag tycka i dessa tider av bandtröjor som kostar från 300 och uppåt. Beställ genom att mejla mig på ivarsson.andreas (a) gmail.com.

Kommentera

