Skip to content
6 november, 2010 / Andreas

Fear the beard – bästa skäggbloggen


Jag har x antal bloggar och annat i min rss-läsare och nu känner jag för att dela med mig av ett av mina guldkorn så att även du kan njuta. En av de mest läsvärda bloggarna nu är Skäggbloggen med catch phrasen Skägg är disco. Snubbarna bakom, Eric och Axel har skött bloggen ett par år (tror jag) alltså långt innan skägg blev det nya svart.

På bloggen skriver skäggsnubbarna om tips på hur du sköter ditt skägg, intervjuer med personer från ”skäggvärlden” och om aktuella nyhetshändelser men med skäggvinkel. Med lite underfundig humor så är varje inlägg en fröjd.

Jag måste också ta tillfället i akt att tipsa om coolaste skäggtröjan just nu, i ära till World Series-vinnarna San Francisco Giants Brian ”Fear the beard” Wilson. Köp tröjan nu!

Kommentera

