Skip to content
7 december, 2011 / Andreas

Star Wars Lego Julkalender 2011 lucka 7 av 24


Hej

Äntligen kommer jag till skott och skriver om lucka 7 i Star Wars Lego Julkalender, min ursäkt är att jag känt en störning i kraften under dagen. Efter en grym lucka igår, det är inte varje dag man får stifta bekantskap med en över två meter lång wookie vid namn Chewbacca, så hade jag höga förväntningar idag. Tyvärr grusades förväntningarna till ingenting när jag öppnade luckan. Bakom luckan fanns en byggsats med en tunna, laserarmborst (så kallad bowcaster), hammare och mejsel. Därmed hade jag öppnat en riktigt sketen lucka. Enda trösten är att Chewbacca äntligen fick ett vapen att leka med.

Hej
Så här tuff är Chewie beväpnad med en bowcaster.

Hej
– Upp med händerna Nute Gunray, det är kört för din del! vrålar Chewie på språket Shyriiwook.

Och ja, jag lekte kanske loss lite extra med dagens bilder.

Betyg dagens lucka

1 av 5 dödsstjärnor

Tidigare dagars luckor

Ända sedan 1 december har jag öppnat en lucka i Star Wars Lego julkalender.

Lucka 1
Lucka 2
Lucka 3
Lucka 4
Lucka 5
Lucka 6

Kommentera

