Skip to content
9 december, 2011 / Andreas

Star Wars Lego-julkalender – teaser på lucka nummer 9


Tyvärr så hann jag inte bygga dagens lucka i min Star Wars-julkalender på grund av att jag försov mig. Ni är många som hört av er och undrat vad som har hänt, men oroa er inte, jag kommer lägga upp luckan senare idag. Tills dess så får ni nöja er med en bild på dagens påse.

Är det någon som kan gissa vad det är i dagens lucka? Vågar man hoppas att det är en liten X-Wing? Det hade varit rätt logiskt med tanke på gårdagens lucka.

Hej

Tidigare dagars luckor

Ända sedan 1 december har jag öppnat en lucka i Star Wars Lego julkalender.

Lucka 1
Lucka 2
Lucka 3
Lucka 4
Lucka 5
Lucka 6
Lucka 7
Lucka 8

Kommentera

