Skip to content
14 december, 2011 / Andreas

Star Wars Lego Julkalender 2011 lucka 14 av 24


Star Wars Julkalender

Jag vet inte riktigt hur skaparna bakom Star Wars Lego-julkalendern är funtade om jag ska vara ärlig, det var mina tankar när jag öppnat lucka nummer 14. För att vara ärlig förstår jag inte hur man kan slösa bort en lucka med en MSE-6-series repair droid, en lite robotdammsugare i mina ögon. Förnäma Wookieepedia har hur mycket fakta som helst om den lilla manicken, men jag tänker fan inte läsa. Besvikelse!

Betyg dagens lucka

NEJ, IDAG BLIR DET INGA DÖDSSTJÄRNOR!

0 av 5 dödsstjärnor

Tidigare dagars luckor

Ända sedan 1 december har jag öppnat en lucka i Star Wars Lego julkalender.

Lucka 1
Lucka 2
Lucka 3
Lucka 4
Lucka 5
Lucka 6
Lucka 7
Lucka 8
Lucka 9
Lucka 10
Lucka 11
Lucka 12
Lucka 13

Kommentera

