Skip to content
17 december, 2011 / Andreas

Star Wars Lego Julkalender 2011 lucka 17 av 24


Star Wars Julkalender

Äntligen! Efter att ha väntat 17 dagar så fick jag det som jag och alla andra Star Wars-nördar suktat efter! Givetvis är det en ljussabel jag tänker på, jediriddarnas specialvapen. Man kan läsa väldigt mycket om vapnet på Wookieepedia och mest intressant är att läsa om alla olika typer av ljussablar som finns.

Star Wars Julkalender
Nu var det ju inte bara ljussabel i påsen, utan även ett vapenställ med två tillhörande laserpistoler.

Star Wars Julkalender
Jag lekte loss lite och lät Chewbacca agera jediriddare, något han aldrig gör i filmerna.

Betyg dagens lucka

4 av 5 dödsstjärnor

Tidigare dagars luckor

Ända sedan 1 december har jag öppnat en lucka i Star Wars Lego julkalender.

Lucka 1
Lucka 2
Lucka 3
Lucka 4
Lucka 5
Lucka 6
Lucka 7
Lucka 8
Lucka 9
Lucka 10
Lucka 11
Lucka 12

Kommentera

